INDYWIDUALNE KONSULTACJE

Potrzebujesz porady, wsparcia, recenzji swojej strony www, kilku świeżych pomysłów, które pozwolą twojemu małemu biznesowi wzbić się w powietrze? A może chciałabyś, żeby opracować razem z tobą strategię działania, zarzucić cię inspiracjami i kibicować ci w trakcie lotu?

Ze względu na dużą ilość zapytań o dostępność indywidualnych konsultacji i porad, od listopada 2013 przyjmuję ograniczoną liczbę indywidualnych zgłoszeń.

Potrzeby są różne, jakie masz ty?

Konsultacja „S” (S jak short & sweet)

  • trwa 60 min i odbywa się na Skypie lub Google Hangout (kamera internetowa mile widziana),
  • nie znamy się? zatem wpierw chciałabym poznać ciebie, twój biznes lub twój pomysł na biznes
  • przed konsultacją, TY – precyzujesz swoje potrzeby + odpowiadasz na kilkanaście pytań, które wysyłam ci na 2 dni przed terminem spotkania,
  • przed konsultacją, JA – poświęcam trochę czasu na wyszukanie inspiracji dla Ciebie, zanotowanie pomysłów, przejrzenie twoich materiałów,
  • konsultacja „S” jest idealna dla osób, które potrzebują szybkiej porady, albo mają sprecyzowany problem, jest to konsultacja w wersji mini,
  • idealnie nadaje się do omówienia strony www i ewentualnych zmian, które można na niej wprowadzić,
  • dobra dla osób, które mają ograniczony budżet, w 60 min pakuję tak dużo pomysłów i dobrych rad, jak tylko się da,
  • dobra również dla osób, które nie mają sprecyzowanego pomysłu na biznes
  • dostajesz nagranie naszej rozmowy i listę konkretnych kroków do wykonania,
  • cena: 120 zł, płatne przelewem przed konsultacją

Konsultacja „L” (L jak large & love)

 

  • trwa pół dnia, które rezerwuję tylko i wyłącznie dla ciebie (to może być przedpołudnie lub popołudnie w skrajnych przypadkach możemy się umówić na nocny zlot)
  • odbywa się na Skypie lub Google Hangout (kamera internetowa mile widziana) lub na żywo
  • przed konsultacją, TY – precyzujesz swoje potrzeby + odpowiadasz na kilkanaście pytań, które wysyłam ci 2 dni przed terminem spotkania,
  • przed konsultacją, JA – poświęcam sporo czasu na wyszukanie inspiracji dla ciebie, zanotowanie pomysłów, przejrzenie twoich materiałów, naszkicowanie wizji, które pojawiają się w mojej głowie, odszukanie przydatnych kontaktów, wymyślenie strategii działania, jednym słowem przez kilka dni myślę o twoim biznesie jadąc tramwajem i biorąc prysznic,
  • w trakcie konsultacji – JA i TY jesteśmy częścią procesu, który może wyglądać tak – rozmawiamy 30 min, następnie rozłączamy się na godzinę, podczas której JA wymyślam  – na przykład – tytuły przykładowych postów dla twojego bloga, niekonwencjonalne sposoby promocji, tworzę listę partnerów, którzy mogą być zainteresowani tym co robisz, a TY dostajesz ode mnie mini zadanie, albo idziesz sobie zrobić kawę, następnie łączymy się na kolejne 60 min
  • dostajesz nagranie naszej rozmowy, listę konkretnych kroków do wykonania, moje zeskanowane notatki, mapy myśli i rysunki
  • cena: 350 zł, płatne przelewem przed konsultacją
  • istnieje możliwość rozszerzenia konsultacji L do opcji XXL, która zawiera dwa bonusy – 2 dodatkowe konsultacje w dowolnych odstępach czasowych i mailowy support, cena – 600 złotych

Ważne!

Musisz wiedzieć, że nie jestem coachem (mimo, iż brałam udział w szkoleniach dla coachów) i nie ukończyłam studiów MBA. Co to oznacza? Coach nie jest ekspertem w danej dziedzinie, posiada narzędzia, które pozwalają tobie samej odnaleźć odpowiedzi  na pytania. Ja pracuję jak doradca. Pytasz – odpowiadam. Nie jestem ekspertką od biznesu wszelkiego typu (o czym świadczyłby tytuł MBA), tylko od małych, kreatywnych biznesów, które funkcjonują na zasadzie „zarabiania na tym, co się kocha”. Moja domena to pomysły, pomysły, pomysły i konkret. Potrafię się wczuć w rolę odbiorcy twojego produktu lub usługi, nawet jeśli sama nim nie jestem. Mam nosa do trendów. Wyczuwam fałsz. Moja wiedza opiera się na praktyce, wynikającej z własnego prowadzenia działalności i uważnego obserwowania podobnych biznesów. Moim celem jest żebyś więcej zarabiała, robiąc to co kochasz, żebyś mogła być niezależna, twórcza i wolna. Howgh.

Przykładowa opinia o konsultacji:

Jestem ciągle ponad czubkiem sinusoidy, euforia trwa! Jestem w absolutnym nie wiem czym, oszołomieniu jakimś. Oszołomiła mnie Twoja szczodrość, pomysłowość, wiedza, kompetencja, skromność, rzetelność. Dziękuję Ci, że aż tyle to trwało, że nie ponaglałaś, żeś taka cierpliwa. To było dla mnie wielowymiarowe spotkanie.Mój mąż mnie pytał wcześniej czy chciałabym iść do coacha żeby zbadać co chciałabym robić, ale jakoś mi nie pasował wielomiesięczny proces dłubania i finansowo też mnie to nie zachęcało. Mam wrażenie, że zastąpiłaś wielomiesięczne dłubanie i czuję wdzięczność, że Cię poznałam.”

– Patrycja W.

Dziękuję bardzo. Wczoraj wracałam do domu uskrzydlona, miałam wrażenie, że sunę nad mostem dębnickim. Od spotkania oczekiwałam sprecyzowanych rzeczy: oceny, czy mój pomysł ma szansę, konkretnych pomysłów jak go zrealizować i motywacji. Wszystko to otrzymałam. Agata była bardzo profesjonalna (co ogromnie cenię) i przyszła przygotowana znacznie bardziej niż się spodziewałam, ewidentnie wykonała sporo pracy. Jednocześnie była życzliwa, wręcz serdeczna. Miałam uczucie, że ocenia rzetelnie i jeśli mówi, że jej zdaniem to ma szansę się powieść, to tak jest.
Trochę się bałam, że będę czuła się głupsza, że dla niej moje kłopoty będą śmieszne, a ja nieporadna. Nie czułam się tak ani przez chwilę. Wręcz przeciwnie – zobaczyłam, że Agata jest taka sama jak ja, a ona dała mi poczucie, że ja też mogę robić coś fajnego. Nie zbagatelizowała ani jednej mojej wątpliwości, choćby nie wiem jak głupia mogła się wydawać. Poczułam się potraktowana serio i na równi, jednocześnie bez hurra-optymizmu w stylu „Yeeeee, to genialny pomysł!!!”, który mnie peszy i nie pomaga. Jestem bardzo zadowolona i mam poczucie, że zrobiłam dla siebie coś dobrego.”

– Maria Kula

„Chciałam jeszcze raz podziękować za naszą wczorajszą rozmowę. Dała mi bardzo dużo. Po pierwsze rozjaśniła mi w głowie i uporządkowała pewne rzeczy. Do tej pory czułam, że coś jest nie tak ze stroną, z tekstami, miałam pewne pomysły, ale nie wiedziałam od czego zacząć, jak to zrobić i co jest najważniejsze. Ty pięknie ubrałaś to w słowa i zwróciłaś mi uwagę na rzeczy, na które sama bym nie wpadła. Np. na to, w jaki sposób się pisze o ofercie – jak trafić do klienta i o tym co zrobić, aby sprecyzować i uporządkować swoje pomysły na siebie. Do tego zadałaś mi konkretne pytania dotyczące moich działań. Teraz wiem już jak uporządkować to, co robię i co zrobić po kolei, aby polepszyć swoją ofertę.”

– Anna Sikorska

Jesteśmy zadowolone. Konsultacja spełniła nasze oczekiwania. Początek naszego kontaktu mailowego wskazywał na  to, że jest Pani zajętą osobą. Maile pisane trochę w pośpiechu.  Przez to wrażenie spodziewałyśmy się, że konsultacje też będą trochę „bez  przygotowania” ale się miło rozczarowałyśmy. Bardzo dobre wrażenie zrobiło na nas Pani przygotowanie na konsultacje,  stricte pod naszą firmę. Przykłady dobrych stron internetowych, które nam Pani podała dały dużo wskazówek jak pokazywać naszą firmę. Jest Pani profesjonalna ale jednocześnie przyjazna i nie stwarza barier w kontakcie. Fajnie, że konsultacje zostały nagrane – mamy materiał, który możemy nadal odtwarzać i pracować nad firmą na jego bazie. Podobało nam się również to, że trzyma się Pani czasu. Stwierdzenie  „została nam jeszcze minuta” dała nam do myślenia aby szanować czas klientów ale również nasz własny. Bardzo nam się to podobało.

– Marzena Kaczyńska, Lucyna Wawrzynek, www.efectivo.pl